släng er i väggen!

Jag blir så jävla trött på skolan! ni kan fan slänga er i väggen! kasta ut mig, ja men gör ni det.. jag pallar inte!
Nyss ringde min lärare och frågade om jag gått till praktiken idag, jag svarar nej, han frågar om jag ringt, jag svara nej. Då säger han att jag måste gå dit och iallafall säga hejdå och vara där i två dagar nu, men jag säger att jag vill inte gå dit mera. Och om jag inte gör det, får jag hög frånvaro och jag måste "smyga" med det. Blir så irriterad. hur jävla svårt är det för han och ringa dit och säga att jag inte ska gå dit mera? alltså avsluta min praktikplats. Han sa att han kan göra det, men tänker inte göra det.. utan att jag får ta ställning till det själv.. jag förstår det ur hans synvinkel också, men hallå jag jobbar inte precis där. Och imon har jag ju nationella prov i matte, så han sa bara att ja vi ses imorgon bitti så får vi se hur du gjort! .. pratade med mamma innan och hon sa att jag skulle ringa imon och säga att jag avslutar praktik platsen och har ett en ny. Och kommer inte bli det lättaste preciss.. kommer skämmas som en apa, men tur att dom inte kommer få se mitt face när jag säger det. Men min lärare tyckte dom var värda ett hejdå , men det tycker inte jag! blir så arg på honom.. ska ringa på morgonen och sen när jag träffar min lärare senare under dagen ska jag fråga om han faan är nöjd nu.. men iaf, han hade ringt till jamjam och ja dom tog emot praktikanter.. fast jag skulle gå dit och presentera mig innan. Börjar inte förrän om två veckor där. Men det är inte så svårt och gå dit.. tror knappast det är bättre där men jag vet inte, är ju bara 2 veckor det gäller. Just nu vill jag bara hoppa av den fitt skolan!!!!!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0