skolan är bara problem..

Hej alla läsare! idag har jag vart i skolan, och jag fick inte den roligaste nyheten precis!fick reda på att jag fick IG i nattionella proven i matte, 21 eller 25 var G och jag fick 11 så ni kan ju tänka er.. Men min mattelärare sa att jag skulle få göra ett gemotri prov, sen ett slut prov på allt så får vi se hur det blir, för han tyckte jag ändå gjort bra ifrån mig på alla proven hittils.Kan ju bara säga its fucking sucks.. så eftersom det inte är ens 50% säkert att jag kommer inpå gymnasiet l'ängre så håller jag på att söka till viskadalens folkhögskola som ligger lite längre härifrån.. man var tvungen och fylla i en massa papper, sen bifoga massa skit! så anna ska följa mig till skatteverket någon dag i veckan och hjälpa mig.. sen kopiera mina grundskole betyg.. vet inte om det är försent att söka än, men jag gör det ändå. Anna hade ju gjort det innan och fick komma på interljuv förra veckan och kom in :) så vifår se hur det blir med mig.. känns så jobbigt när allt är så oklart. Men annars har dagen vart helt ok, åkte in till stan tidigare idag för att jag skulle köpa mitt förbannade nässpray, fifån vad bra de känns nu! bara att man tappar lukt sinnet och mina öron kliar så jag dör, och min hals gör ont för jag hostar så! har blivit hes lite med :P haha illa! Efter skolan så var jag på stan med Anna och käkade lite, sen åkte vi hem till henne och spelade kort.. och nu är jag hemma, tänkte prata lite med mamma om detta som jag skrev här, om skolan och allt... SUCK SÄGER JAG BARA!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0