SJUK!

Bara för att jag inte uppdaterat i helgen förlorar jag typ 30 läsare känns det som ;) Jag är som sagt fortfarande hemma hos M, men ska åka hem inom kort. Mår skit faktiskt! började med igår morse då jag hade lite ont i halsen, sen har det bara blivit värre och värre..så igår blev ingen rolig kväll :( försökte titta på Alice i underlandet, men tyckte inte alls den var bra som många säger att den är? :s men men så Micke stängade av den sen gick vi typ och la oss.. men jag vaknade igen vid ett, kunde inte sova för min näsa är egnom täppt! och jag tycker det är sjuuukt jobbigt att ha det, finns fan inget värre :( sen somnade jag igen vid 4, vaknade vid sex, somna om, vaknade vi halv nio, gick upp vid halv tio typ. Blä är skit trött och det värker i bihålorna.. VILL INTE VARA SJUK! Och Mikael ligger fortfarande i sängen och sover.. Jag vill hem, och jag vill att mamma ska komma hem också, fast med nässpray till mig!!!!!




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0