Regn regn regn..

Hej alla! Det är verkligen inte min dag idag. Imorses var jag jätte trött, och så pinade jag  mig egenom skolkdagen, sen har jag tjatat på mamma ända sen igår att jag måste ha 100 kr. Men, hon skulle föra över pengarna, men då funka inte sidan, sen blev de strömavbrott och sen drog hon till stan. Och vid fyra, ska jag, mina två systrar och Mikael gå hem till min moster från viskafors. Det är typ 4 km eller något. I ÖSREGNET! och det är = frissigt hår, sminket halvkletigt och blöt. fifån, jag hatar det här förbaskande regnet.. MORR! e inte ens sugen på att gå, men nu har jag inget val typ --. Efter det ska jag nog hem till Mikael. Eller just det ja, Erica ville jag skulle komma hem till henne en sväng nu, men jag har då inte tid! sen ringde anna nyss och ville jag skulle joina på fest ikväll.. sen ville simone ses en sväng ikväll oxå :) HAHA, vafan, jag önskar jag kunde DELA på mig! vet inte vem jag ska välja.. suck..

Ni ska senare få se min outfite, inget speciellt och inte så jätte snygg klädsel, men jag e för trött för att typ bry mig. Kommer ändå se ut som ett mongo när jag väl kliver innan för dörren till Marita.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0