Nyvaken?

Jag gick och la mig lite efter fyra, sov som en stock tills mamma väckte mig vid 19 och sa att jag ska gå upp och spela kort med henne :p är fortfarande trött, men nu får det vara nog. ska ju faktiskt kunna sova inatt också.. Vi har fått nya grannar precis brevid, har satt dom vid busshållplatsen innan på morgonen men nu bor dom precis brevid och verkar jätte trevliga :) det är par :) & dom ville vi skulle låna nya beck filmen, men den har juu jag redan sett men inte mamma! ;) städa blev heller aldrig av, haha får göra det någon annan dag istället.. målade även naglarna innan jag somnade, jag har faktiskt sparat ut dom nu. Inte gjort det på flera år så det känns lite wierd :P brukar alltid klippa av naglarna för jag inte tycker det är snyggt med långa naglar på mig. Men nu växer dom :p

Ska kolla på Uglyt betty klockan 20.00 och sen desperate housewife 21.00 så kommer inte bli så mycket data nu till kvällen heller :) Men vi hörs senare iallafall!

Puss

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0