Mycket att göra på kort tid!

Asså det känns som om jag har så jävla mycket att göra tills på fredag :

  • Hinna byta praktik, altså prata med min lärare om det. Kommer bli sjukt jobbigt för vet inte vart jagska vara, eller hur lång tid det tar innan jag kommer få komma dit. om jag till o med kanske blir hemma hela nästa vecka.
  • Hinna kopiera mina betyg hemma hos Anna till Viskadalens papper.
  • Hinna få hem personbevisen till Viskadalen
  • Hinna ha utvecklingssamtal någon dag i veckan
  • Hinna posta brevet
  • Hinna göra ett matte prov på fredag som är Geometri och jag fattar nada
  • Plugga på en bok recenstion..
Och ändå sitter jag här... Nu ska jag ta tag i lite saker !! btw, hade början på två hål :) -.-'

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0