Lång dag!

Kom hem för ungefär 40 min sen. Dagen har vart lååång! Det dummaste är att min handledare verkar inte riktigt veta när jag slutar, utan att hon håller kvar mig så länge tills jag säger till. Så idag gick jag vid 16.17 , helt slut var jag! På lunchrasten när jag och Isabella, en praktikant satt och åt på macdonals så får jag sådan mensvärk så jag mår illa och känns som om jag ska svimma, så vi går tillbaka till jamjam och ber alice om en alvedon, fick något annat men det hjälpte. hon sa att jag kunde komma hem men jag valde att stanna kvar, visst är jag duktig? Sen kom det en tjej som verkade känna min handledare, hon frågade om jag trivdes, om ja var en praktikant och om alice var snäll mot mig. Sen sa hon sådär uppkäftigt ' Gör ditt jobb så går det bra!' jag bara öh? som om jag inte gör det eller något, så konstiga människor det finns! Sen har jag verkligen försökt och inte slösa en ända krona på skit, för dom ska ju till liseberg. Vet fan inte hur det ska gå, för var inne på ginatricot idag och såg ett så sött linne med volanger på så jag dog nästan, jag vill haaa!

Idag måste jag plugga lite på matten, har jag lovat mig själv heladagen. och sen vid nio är det desperate housewife, sen sooova!  jag skriver sen igen, puss <3

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0