Kvällen inkommer..

Dåligt med besökare idag ser jag! :( tråkigt! men Malin har grejjat med min blogg igen som jag bad henne om, så nu har jag en annan header :) vet inte om det blev så mycket bättree men det får vara ! bättre än förra iaf ;) jag har typ bara spelat kort med mamma hela kvällen, och snart ska jag vell ta något att äta och sen glo på tven! och nej, anna ringde aldrig som sagt.. skit dryg fredag, men jag har inte vart hemma på flera helger så är vell dags nu! sen fick jag ett super gulligt sms från mikael innan, damn i miss u so bad! tror han kommer hem imon eller på söndag.. men iaf, jag och mamma ska hem till moster Camilla imon och kolla på lite saker som hon säljer ut nu :) secon hand u know ;) hoppas ni har/haft en bra kväll! solen har vart på topp, det ända som fattades innan var ju pinacolada..

Puss!

Har väldigt dåliga minnen från pinacolada, men visst ser det gott ut?

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0