Kära läsare

Vet att det blivit dålig uppdatering.. men jag har bara inte orkat eller haft tid till att blogga så mycket. Och igår åkte jag hem till Mikael och sovde där. Sen har jag vart i skolan heladagen!(y) var den ända på läsnigen sen skulle vi kolla på film och då kom de typ 3 pers, och eftersom jag vart där längst fick ja bestämma om vi skulle ha rast eller inte ;) seg dag, men jag överlevde den! Sen ringde viskadalen och ville jag skulle komma på interljuv på tisdag klockan 14.40! bara att jag har ju praktik den dagen och jag vet inte riktigt vart det ligger, så har lite problem.. sen hade han ringde hem till morsan fick ja reda på nyss, och hon uppfattade det som att jag var tvungen och ha G i matte. Men det fattar jag inte? stod ju om jag skulle plugga grundskolebetyg?? hoppas verkligen det inte är så, för isåfall hade han vell inte tagit in mig på interljuv?? :( blev så glad när dom ringde men sen när mamma säger så, så sjönk allting igen... men aja.. vi får vell se hur det går, en sak i taget!
Imon ska vi även på middag hos min moster som fyller 40 idag, runt fem tiden. Mikael ska ju även följa med, är glad för det så jag har någon och stå vid <3 Vet bara inte vad jag ska ha på mig? mamma tvättar just nu så jag får vell kika imon när jag kommit hem från skolan vad det finns som är rent..

Märker ni även att det åskar ute?

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0