ja, saker som stör mig.

Hej :)

Kunde verkligen inte somna igår, låg bara och tänkte på en massa! som jag glömde skriva igår, så satt det ett fyllo på bussen ner till svaneholm, och jag lyssnade på musik så hörde inte vad han jidra om. Sen säger brorsan bara'hörde du inte vad han sa?' han hade tydligen suttit och sagt rasistiska saker om några utländska som satt längre bak i bussen. Dom var barn också, så jävla elakt! sen när jag hade ställt mig upp och skulle gå ur bussen hade han vräkt ut sig att jag var den som knullade med allt! tur att jag inte hörde för hade jag gjort det så hade det inte vart så roligt. jävla fyllo..

Sen så såg jag ett gammlt strul på stan igår med Anna, inte sett han på över 3 år. För det var såhär att jag och Emelie åkte till göteborg den gången och skulle festa med den här killen som jag hade träffat via nätet, allt var bra & så och vi var på G. När vi skulle åka hem så lovade han att ringa och blabla' sen går det några dagar och han ringer inte, så jag ringer honom men då klickar han. Och blockade mig på msn, och lunarstorm. (var altså på den tiden, altså jävligt längesen) så jag sket i honom men blev jävligt sårad och undrade varför han gjorde som han gjorde. Därför tyckte jag det var så komiskt att jag såg idoiten igen! Har ni varit med om något sådant? att ni typ blivit lurade av någon kille?

Sen vill jag också säga att jag är så skoltrött, är trött på allt som har med skolan att göra. Har dålig närvaro (fast dock inte på mattelektionerna) men ändå så kan han inte säga om han kan ge mig G eller inte. Men det ser inte ut så och det knäcker mig verkligen.. som ni kanske märkt, för jag tjatar väldigt mycket om det här på bloggen. Men för om jag inte klarar det, vad händer då? inget gymnasie.. vet inte om ja kommer in på viskadalen heller, för dom har inte hört av sig. Jag kan ju inte gå hemma? hoppas så att folkhögskolan hör av sig!

Så, nu har jag skrivit av mig lite granna. Iallafall det jag kan dela med mig om, finns mycket som man inte kan skriva ner här på bloggen och det är tråkigt men så är det ju.. Jag är hemma tidigt idag för jag gick inte på idrotten, som jag aldrig gör, och jag hade tänkt städa idag. Låter inte det vettigt? har inte gjort det på ett bra tag så kanske dags nu. Sen så hade jag ju velat träffa Mikael, men jag vet inte hur det blir med det. Kanske bäst och vara hemma och hjälpa till. Men han och jag har faktiskt kollat klart på Prison Break nu. Det slutade väldigt sorligt, ska iinte berätta slutet om det finns vissa av er som kollar på det eller så ;) känns tråkigt att det är slut och det kan ju inte komma en femte sesång så.. men! han som spelar michael scofield ska vara med i en ny film som kommer ut i augusti, jag längtar för att få se honom där!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0