its not fair..

Blev aldrig så att jag träffade anna eftersom hon var med kevin, fast hon ringde dock nyss och ville jag skulle sova hos henne imon. men det går ju inte eftersom jag måste ringa imon tidigt och mamma ska hjälpa mig om vad jag ska säga till dom.. och så ringde min efter längtade sötnos, & ville också ses, men jag dissade alla. Istället gick jag och köpte 300g choklad och spelade spel med Love i ca 2 timmar. Sen upptäckte mamma att min nya tunika har fullt med fläckar på sig, men det visste jag ju redan från början, men det gick inte bort i tvätten och den har blivit tvättad 2 ggr. sen den rosa nya tröjan, har blivit skit liten och sömarna har vrängt sig! sen har jag ju glömt ett par tights hemma hos mikael, men ja e nästan 100% säker på att jag tog med mig dom hem igår.. men tydligen inte, för nu ligger dom inte i väskan!! jag hoppas så att dom ligger kvar hos mikael och att jag inte tappat dom :(

deprimerad till högsta grad...


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0