Inte vart hemma :P

Eftersom jag inte har vart hemma sen i lördags så har det inte blivit någon uppdatering! Ni vet ju att jag åkte hem till Mikael fast jag stannade där en natt till än vad jag hade planerat. Och idag var det ju då skola, vilket jag verkligen inte pallade med. Gick typ på två lektioner, var skit trött verkligen för har sovit skit dåligt inatt! Hade ett litet samtal med min matte lärare, han sa att om jag gör 3 prov till, och ett "slut" prov på allting och om jag klarar det, så får jag G! suck säger jag bara, kommer fan inte bli lätt. Kommer få plugga plugga plugga.. Sen fick jag reda på tiderna på jamjam, det skulle vara från 11-18 :S sa emot typ men min lärare bara" det är så det är i arbetslivet", men jag gick till jamjam och pratade lite med dom och typ presenterade mig, så fråga hon hur mina tider skulle vara och blev chokad :P så jag ska komma klockan tio i nio nästa måndag istället, så får jag sluta tidigare antadligen! för palla sluta så sent, gud! men hur som helst så var jag med Anna med av hela dagen, sen med kevin också. Sen med Simone! vi gick till donken och drack kaffe & jag brände mig på tungan om ni ville veta! ajaj. men gott var det. Men sen åkte jag hem, jag måste prata med mamma lite och så! sen har hela min familj blivit sjuka :S fyfan, jag som precis blivit frisk ju!! nu ska jag iaf kolla lite saker här på internet och vara social mot min familj.. puss så länge!

Sen har jag inte ens vart sugen på att blogga, för jag har nästan inga läsare. Hur ska man göra för att få fler? risken är ju stor att man lägger ner bloggen...






Kommentarer
Postat av: Alinde

Jag har börjat blogga nu igen.. en ny blogg, haha. Mest för min egna skull, bryr mig inte så mycket om någon läser. Tycker bara att det är kul att skriva :)

2010-05-17 @ 23:34:20
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0