Imon är det fredag!

Hej hej! Mina fötter bultar och ömmar som tusan. Och mitt huvud känns tungt.. Denna dagen har vart samma som igår typ, jag gjorde en helt misslyckad glass idag. Kunden titta snett på mig men sa inget :p Men övning ger färdighet.. Är verkligen glad att jag fått Alice som handledare, hon är super mysig! En dag kvar imon, sen är man ledig hela helgen! så jävla skönt.. för är så trött så jag orkar knappt hålla ögonen öppna, och så ska man orka blogga, och plugga och prata med folk. Skulle träffat Anna idag efter jobbet, men hon ringde och sa att hon glömt av att vi skulle ses, och vi bårda var trötta så vi sket i det. Tror vi ska ses imon ikväll, vi får vell se om jag orkar. Träffade även på Darco och vi tjötade en stund, ska bli så skönt att få se alla igen nästa vecka och ha skola bara. Man är så jävla bortskämt egentligen. På lunchrasten idag gick jag till gina och köpte det dära linnet iaf. Det är genomskillnigt så lite tråkigt, måste alltid ha ett linne under om jag inte vill flasha allt då. Kan lägga upp bild på den senare. Nu hade jag tänkt kolla bloggar,fb, bdb och msn. Sen äta och plugga. Har även tänkt på att jag skulle vilja göra en hiss & diss, fast det gör jag när jag orkar mer ;p hejsvejs så länge!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0