I have the reason..

Jag undrar seriöst vad det är som är problemet med vårat internet.. verkar funka bra på brorsans data, men inte på min?! snart åker bredbandet ut genom fönstret!!

Jag städade nyss i ordning köket och kokat kaffe till mamma, som en liten överraskning för det är ju morsdag idag! vi firar inte det speciellt så därför jag inte gett henne något, men det här hoppas jag bli bra :) ska bara vänta tills hon vaknar.. dricker kaffe, tar sin cigg och sen så hon kan slinga håret på mig! ska tjata tjata tjata faktiskt, jag vill ha gjort det idag. Fast jag är rädd för att det inte kommer bli någon skillnad :(

Crazy hair day....

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0