Home....

Nu är jag hemma.. Stackars Felicia, har vart hemma själv hela helgen! :P är bara jag och hon hemma än så länge. Bororsan och syrran + mamma OCH Bobo kommer vell hem senare.. men vill ha mitt nässpray nu innnan ja dör -.-'
Valborg vart rätt kul, men ändå inte.. behöver inte dra upp det här på bloggen men det blev inga bilder iallafall, haha jag glömde totalt bort det! har vart på bättre fester om man säger så.. :)  Och imon är det skola, ogillar vi stort! fick ju hem den där skit lappen från skolan.. kul och gå dit då! nej men imon ska jag prata med Bo om min praktik.. om att jag inte trvis där direkt och att restaurang inte är något för mig! får se hur det kommer gå.. annars blir han sur och säger att jag måste gå dit.. make me säger jag då! nej men det ska nog gå bra tror jag :) fast egentligen kan jag inte ens gå till skolan nu när jag är sjuk xD men får jag mitt nässpray sen och ngn halstablett så klarar jag mig finfint! ♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0