HEMMA!

Hej:)! förlåt för att jag knappt skrivit något nu dom senaste dagarna, men jag har inte varit hemma så mycket och som sagt, mikaels data har ju inte funkat! efter att jag åkte i fredags så var jag ju med Anna,Kevin,Jenny,Aron & Jogge. vi gjorde inte så mycket, typ chillade mest och drack lite. efter det åkte jag hem till mikael och det  blev så att jag stannade hela helgen :P utan om byte eller något.. haha så jag känner mig sååå äcklig just nu! vi har mest kollat på prison break eftersom han fixat sesång fyra nu så.. men man blir rätt slö efter ett tag när man bara har kollat på tv .. vi gick även upp runt halv ett iddag, shit säger jag! haha minns inte när jag gick upp så sent senast :o men var vell på tiden eftersom jag alltid har gått upp tidigt nu dom senaste veckorna/månaderna.. nu hade jag tänkt kolla fb, bdb, bloggar och liknade! sen ska jag käka lite och antadligen hoppa in i duschen :P sen får vi se vad dagen har att bjuda på :) kommer ju som sagt vara hemma hela veckan, och usch får så ont i magen när jag tänker pådet! Och en sak till, min SLADD till kameran är BORTA!! jag och mamma har den tsm och hon hade den senast tror jag och har verkligen letat som en idiot efter den men hittar den inte :/  hade ju tänkt lägga upp bilder sen i helgen, typ min outfit osv! aja hoppas jag hittar den senare.  ♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0