Hemma från Secon Hand ;)

Vilket väder det har vart ute idag. Typ fuktigt och kvavt! så fort jag gick utanför dörren lockade håret ihop sig, jätte kul när jag stressat för att få det platt! hemma hos Camillas secon hand butik hittade jag lite saker, synd bara att man inte flyttat hemifrån än för då hade jag köpt en hel del snygga saker! men hittade två tavlor som svart vita, bara att camilla skulle torka av dom så hade det blivit blåa ränder från trasan, tråkigt! mamma sa att vi skulle ta måla färg på .. men det är typ tyg tavlor så vi får vell se, gav bara 10 kr för dom ändå :P sen en annan sak, men den är hemlig! hih träffade även på Simone och hennes kille, dom ville jag skulle följa med på något som heter "live", och det är rollspel typ. Jag har ju vart hemma nu i några dagar och klagat att ingen vill ses, och nu när någon ville har jag ingen lust :P

Mamma steker köttbullar till oss, köttebullemacka & kaffe♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0