Hemma efter en helg med älskling !

Hehe skrev i förra inlägget att brorsan fyller år idag, ops han fyller ju imon! haha.
Kom hem för en timma sen ungefär. jag och mikael har bara busat och hjälpt hans föräldrar med saker, fast han gjorde det! :p sen pratade vi om att åka till liseberg om 2 veckor. Jag ska nej först för det har ju inte jag pengar till! kommer få 700 kr av mamma och har en MASSA saker jag måste verkligen ha, soom inte ens räcker med 700 kr till. Men skulle vara så sjukt nice att åka till liseberg med honom, hihi så vi ska nog göra det?. iaf vad vi sa så skulle vi det! åter stå vell att se. Men jag måste verkligen köpa en ny väska, min har vart sönder ett tag nu. går inte att dra igen den! så sjukt irri, folk ser ju in i min privata väska! ;p

Har inte heller löst riktigt hur jag ska göra på tisdag då jag ska till viskadalen, vet inte om jag kommer hinna i tid för bussarna eller vart jag ska hoppa av.. jag får vara modig och säga till busschafören att han stannar vid viskadalen! hm,kommer vara så häääääääääääääär nervös! och är även nervös inför imorgon, gud! men jag hoppas det är trevligt på jamjam.. önska mig all lycka !! kom gärna förbi om inte annat :)
Ska nog duscha lite senare också, och bestämma vad jag ska ha på mig, fast det skulle tydligen bli regn imon!:( inte OKEJ!! sen ska vi la käka tårta IGEN eftersom brorsan blir 16.. gud, vart så mycket tårta det senaste och jag får ALDRIG nog <3. Men ikväll blir det bara slappt! puss så länge!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0