Hemma !

För det första så höll jag på att försova mig imorses, hade gått och lagt mig i syrrans rum för hon har iaf en dörr till sitt rum som inte jag har, men anledningen till att jag gick in dit var för att kattjäveln löper. Hon skrek faan heela natten och nu med när jag kommer hem. helt jävla otroligt, så äckligt dessutom! Ingen hemma heller. Felicia vet inte vart hon är, Love hos sin pappa men kommer hem ikväll, och mamma och bror e på rättegången.

Men nu till hur min dag har vart!
Alice, min handledare var och är supertrevlig men bestämd. Jag slutar ju vid 16.00 enligt mina papper, men så sa hon att jag får sluta vid 16.30 istället. Egentligen får hon nog inte göra så, eftersom jag inte får börja en timma senare.. fast, vi har faktiskt en timma lunch varje dag! och jag var den ända hon mött på som röker där på jamjam, vet inte om hon gilla det eller inte men så är det bara.. hon ville lära mig att stå i kassan. Så det är vad jag gjort idag, sett sura människors blickar på mig för att jag inte kan kassan. Inte när någon tar kort, eller har köpt lösgodis. Så svårt verkligen! en utmaning :P sen mest bara stått upp, inte gjort något speciellt. Men hon släppte mig tidigare idag, för hon sa att det är ju trotts allt första dagen så jag fick gå typ tjugo över tre. På min lunch rast träffade jag Simone en timma och vi satt i parken och åkte buss.. Imon vill jag ha med mig pengar så jag kan äta ute. (!!) Vet inte om mamma går med på det, men det får vi vell se.. Sen på hem resan i bussen åkte jag med Linn, vi pratade och så :) Hon bor ju preci efter viskadalen, och hon sa att bussen som jag ska med imon till viskadalen går aldrig ! aah vet inte hur jag ska göra?? kan ju inte komma en timma tidigre dit och bara glo..? jag får kolla upp hur jag ska göra. Men nu måste jag ut med hunden för han stirrar på mig, sen typ schasa iväg  katten eller något , så blä är dom när dom löper verkligen!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0