Hej kära läsare <3

Har blivit lite dålig uppdatering för det är rätt mycket just nu. Och jag vill alltid prata ut allting med mamma, men hon verkar aldrig ha någon tid direkt.. och när hon väl har det känner jag mig bara tjatig.. så får vell skriva ner lite här då! Idag var jag i skolan som vanligt, hela dagen också :) Imorses fick jag ett oväntat prov i matte, min matte lärare sa att det kunde hjälpa mig på det nationella provet som jag ahde så dåligt med poäng i, men bara det att det vara svårare än själva det nationella provet så det var inte alls kul! :( sen pratade jag med min lärare ang praktiken, och han sa att han inte kunde fixa något i en klädbutik osv.. men han skulle kolla med JamJam om dom ville ha någon praktikant, men dom som jag har pratat med tycker inte det låter så nice! hellre karamell tydligen, haha aja vi får vell se! sen undrade jag också hur jag ska göra nästa vecka, och han sa att eftersom vi är lediga torsdag/fredag + att jag har np i matte muntligt på tisdag så blir det ju bara 2 praktikdagar, och han tyckte jag skulle gå tillbaka till där jag var nu och gå dom dagarna.. men jag vill inte! sen känner jag mig jävligt taskig som inte ens sagt hejdå till dom som jag faktiskt tyckte om där.. men hur tycker ni jag ska göra? ska jag gå dit i två dagar, (som jag inte ens vill) eller vara hemma HELA veckan? för det är så det kommer bli isf, och det vet jag att mamma inte kommer gilla alls :P och inte jag heller förden delen.. hatar att vara hemma på veckodagar. Sen åker Mikael till danmark med från torsdagen till söndagen, och jag kommer sakna ihälj mig efter honom för dte första, sen kommer jag inte ha något att göra direkt :P så vi får vell se hur det blir med praktik plats men tycker det är sjukt jobbigt att inte veta hur det blir.. hatar att inte ha kontroll! Men jag är så jävla glad över att jag har Anna i skolan, utan henne hade jag inte klarat ett PISS!. Hon blir även 18 år på söndag, så hon skulle nog ha en slags fest på fredag :) och jah kan inte ens köpa något åt henne... men jag ska nog göra något personligt till henne ! .. sen har jag också vart hos mikael idag, han har skaffat fram säsången 4 på PB så jag är glaaaaaaaad! :) så vi kollade endel på det, sen gick vi ut och mötte Simone en sväng :) hon har också tydligen sökt till viskadalen.. så komiskt!! ang de ska jag skicka in det på fredag.. =) Imon ska även älsk klippa sig, så ska antadligen gå till hårsalongen efter att jag slutat och vänta på honom där och sen åka hem till homom :) Haha känner att detta blev ett lite långt inlägg men det behövs ibland :)

Det finns ingen eller inget som är perfekt.. alltid finns det en massa problem, men problem är till för att lösas, right?


Kommentarer
Postat av: Anonym =)

Barberaren* =) inte hår salong

2010-05-05 @ 21:45:45

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0