hej hopp sötnosar ;)

Hej på er! idag har jag vart i skolan, soft var det! efter det så drog jag och anna till stan och jag bytte faktiskt det vita linnet från ginatricot. Jag såg ut som en tjockis i den och eftersom ginatricot verkligen har kass kvalite på sina kläder och dessutom är dom dyra, så bytte jag till två enkla kläningar från h&m. Ginatricot har ju väldigt snygga kläder men gud vad jag är trött på deras skit kvalite.. H&m har vell inte världens snyggast kläder, men vissa är verkligen ett undantag! look in this ? :)


Igår åkte jag även hem till Mikael, så var därför jag bara slutade blogga så tvärt när jag bloggat heladagen typ ;p men jag sov hos honom och jag är så jävla glad att jag har dig. Du är den finaste killen på jorden. Och han sa att jag faktiskt inte har skrivit något om liseberg på min blogg, men det har jag la? det e iaf bestämt nu att vi ska åka till liseberg på lördag, med hans familj :) fast vi skulle gå själva då.. därför försöker jag verkligen snåla med pengarna!

Imorses så träffade jag på min kusin Phlip på bussen, och han typ frågade vad min blogg gick ut på, och ja ni kan ju läsa min presentaion så vet ni! han skulle även ta studenten nästa vecka, så han ville jag skulle komma dit på fredagen och fira typ! fast tråkigt dock när inte mikael han  följa med så vet inte om det är värt det.. /: sen har jag pratat med anna lite om skolavslutningen, vi har ju inget planerat? och jag kommer inte ha pengar så jag vet inte. Jag vill ju festa, men vi får vell se hur det blir med det.. nu ska jag ta något kallt och dricka sen PLUGG!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0