HAPPINESS!

Förlåt läsare om jag skriver om tråkiga saker, eller att det har blivit dåligt med inlägg nu det senaste, men känns som om jag har fullt upp helatiden, att jag måste hinna med och leva ett liv utanför också. Borde verkligen börja plugga nu för jag skjuter på det helatiden.. och har bara en vecka kvar på mig att plugga. Men jag är så trött heelatiden, jag behöver energi! men egentligen tycker jag att jag BORDE vara hemma nu dom sista dagarna och faktiskt ge gärnet med matten, ist för och jobba. Men så tycker inte skolan så.. Vet ni, jag är faktiskt ganska lycklig. Har inte vart det på jätte länge, för jag ser bara negativa saker helatiden men nu har jag verkligen försökt se det mesta bra. Jag menar, ingenting kan vara perfekt och man kan inte få allt, men jag är lycklig!




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0