godnattis!

Jag hade inte så mycket ork till att svara på kommenteren, kände att jag kunde gå djupare in på det men jag är för trött. Tänkte gå och äta något nu, sen lägga mig i sängen och läsa igen. Och imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Ska vara hemma iallafall vilket ogillars så stort asså...fast jag har ju valt det själv nu. men hellre det än och gå tbx dit!.. (jaja ska sluta grubbla på de nu:P) Saknar även min goding något sjukt mycket.. han skulle ju ha fixat datorn idag, men ändå har han inte vart inne på msn & inte ringt, och inte jag heller för den delen.. bara för det får ni stå ut med att jag slänger in en bild på honom nu!♥

Dock gammal bild :) men det spelar ingen roll, lika snygg som alltid! 




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0