G i matte?

Kom hem typ precis! Jag till idiot tog på mig sandaler imorses, och ja ni kan ju bara gissa hur mycket jag frös om mina fossingar. regn regn och åter igen regn på dom! så nu när jag kom hem tog jag på mig vaarma tjocka strumpor. Jag var ju som sagt på viskadalen, och ja jag hittade ingången, var rätt enkelt. Och han som jag skulle prata med, var en gammal lärare till mig!:D haha, han bara' har vi träffats förut eller?' hehe jag tänkte som fan och svaret var ja. Så då hade jag enklare att koppla av.. Men, han sa tyvär att jag måste ha Godkänt i matte innan jag får komma in. Så innan jag slutar skolan så måste jag skicka in intyg på om jag klarat det eller inte, för annars så strycker dom mig från listan typ :( Och nästa onsdag är ju det där förbannade slut provet... Det är den som avgör min framtid. Hör ni hur sjukt det låter eller?! ett fucking papper och penna avgör min framtid... om jag inte får G vet jag intee vad jag gör. För fristads folkhögskola där man faktiskt kan läsa in grundskolebetyg är försent att söka till.. Han sa även att dom haft så man kunnat läsa in mattebtygen och att det fortfarande står på deras hemsida m.m , och det var väldigt dumt att dom inte ändrat det tycker jag för var ju så jag fick reda på det.. GE MIG TUUUUR! JAG MÅSTE FÅ GODKÄNT I MATTE NUUUU! just nu vilar det i mina händer, men efteråt i lärarens.

På praktiken gick jag ju tidigare, och så sa Alice att det fattades 400 kr ur kassan sen igår, och att vi inte var noga nog och blabla, men om hon nu är så petig med sin kassa hur kan hon då låta folk i 14-18 års ålden som inte har ngn erfarenhet om det ta hand om en kassa och sen typ bli irriterad för att man gör fel? jag fattar verkligen inte det där.. men jag försöker ignorera det. jag är helt jävla slut nu, och imon slutar jag klockan 16.30. kommer vara en död man :p
Skriver mer senare... kramen

Tagen imorses! :p

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0