Ett till inlägg! om TRÖTTHET!

Hehe bara måste skriva ett inlägg till. För, jag känner mig så jäävla trött. Minns inte när jag kände mig såhär senast? herregud jag har ju bara åkt till stan fram och tillbaka, gick upp sent och hur trött kan man bli på det?? känns iallafall som om jag kommer somna när som helst.. så ska man orka ta sig hem till mikael oxå, gash ! haha jag har även tvättat bort mitt kletiga smink, så jävla skönt utan! man borde gå utan smink oftare.. fast det hade inte vart så himla fint, eller vad tycker ni? Jag vill bara gå och lägga mig i sängen och soova, men det går inte!! inte på en lördag kväll :)

Gillar muggen!

Han också!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0