:)))))))))))))

Hehe nu när jag kommer hem så såg jag att jag fått en kommentar från http://endoflifeasweknowit.blogg.se/ altså Alinde, hon hade lagt upp en gammal bild på oss och Lina sen i sommras, då man var galet rik och hade galet roligt! saknar det :( Jag hoppas verkligen denna sommaren blir lika kul, även fast man inte kommer ha några direkta pengar!

Det var trevligt igår på middag, fast vi drog ändå rätt tidigt. Bara för vi fick åka bil hem så det blev så. Sen sov jag hos Micke. Och nu är jag hemma!:D ska käka frukost snart, sen fårse vi se. Antadligen duscha och kanske ringa Anna, jag träffade ju aldrig henne igår iaf.. men senare var de tänkt jag skulle hem till Mikael igen.Vi får la se! :) Men idag har jag bestämt mig att ha på mig shorts UTAN strumpbyxor under ;) kommer vara säkert någon som glor, MEN det är ju faktiskt sommar ute nu!!♥ Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Alinde

haha :) pengar var något man knappt minns, och nu måste jag spara nästan alla pengar jag får till New york, men lite kul ska man väl få ha denna sommarn ;) och bilden hittade jag bland syrrans bilder ;)

2010-05-23 @ 17:49:01
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0