ang skolan/praktik, behövs inte läsas :P !

Pratade med mamma lite ang praktiken.. och ja, det kanske är som hon säger. att jag bara vill höra att jag gör rätt i att stanna hemma. Men det handlar inte om det, för dom på min praktik vet inte ens att jag ska sluta.. för min så kallade lärare har inte ringt dit och skulle jag inte gå imorgon bitti så skulle ju dom undra vart jag tagit vägen.. men om jag är hemma måndag, gå till skolan på tisdag för np, onsdag är jag hemma, och torsdag/fredag är man ju ledig. så blir ju bara 2 dagar jag är hemma då jag inte borde vara hemma egentligen om ni förstår.. för näst nästa vecka är de ju teori vecka, och då måste ju mina lärare ha hittat ett nytt !! han måste ringa till min praktik och säga att jag inte ska dit mera.. men han tycker ju ändå jag ska gå dit i 2 dagar och bita i det sura äpplet.. bajs, jag vet inte hur jag ska göra. Eller jo, det vet jag. jag kommer vara hemma men det vill jag inte egentligen, men jag vill inte gå dit heller. Jag bara väntar på att jag ska få en ny.. men mamma undrarde då även hur det blir med min frånvaro om jag inte går dit.. och ja, det vet jag faktiskt inte... jag får vell frånvaro men det skiter jag i nu. jag e så trött på allt... känns som om min framtid fuckar för att jag inte hittar ngn praktik plats och att jag skiter i att gå på den jag är i nu.. men det handlar ju om mitt mattebetyg som jag måste klara, e ju drf jag går på skolan. tur att jag slipper den här skiten snart!!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0