20.34

Min statistik har ökat!:D jag undrar vad det kan bero på, för inte bloggar jag mer än vanligt. Snarare tvärtom :p

YESYESYES! min morfar är bäst, han hämtar mig vid borås bad hus 14.10 imorgon bitti! men jag tror jag kommer få ta bussen från viskadalen, och har hört att dom inte alls går så ofta. Kanske får gå hem i värsta fall? är ju typ en mil eller så. Från viskadalen till mitt hus iallafall. Isåfall hoppas jag på BRA väder!

Vet inte om jag kommer få en blund inatt igen för katten som skriker så jävligt.. jag vill ju ha söömn och INTE vakna upp med huvudvärk på morgonen! verkligen inte okej.. eller vad tycker ni? brukar ni vakna upp med huvudvärk?

Sen föörsöker jag prata med Mikael på msn, men han är väldigt seg på att svara. Han spelar vell. Suck, killar... ;) jag hoppas jag kan träffa han en sväng imon.. beror på hur sent jag kommer hem, och han också för den delen. Saknar honom men han frågar inte så mycket på msn!!:(
Imon ska jag upp i tid har jag bestämt. Ska duscha och äta fruskot! ps. mamma sa att hon sätter in mat pengar imon ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0