yey

Imorses var det brutalt :p stod & väntade på 7:18 bussen som vanligt, då den ska komma, men den kom aldrig? så tillslut gick jag hemmåt när klockan var tjugo i. Sen var det en bil som tutade på mig, mitt på klockan 7 på morgonen, moget! men iaf så jag pallade mig hemåt, blev sur som fan för hade gått upp halv sex och gjort mig i ordning & allt, och tony stod också och väntade på bussen :P haha, men sen, så tänkte jag ta 8 bussen, så tony bad mig åka runt vilket jag gjorde, eller, när jag precis gick på bussen så sa busschafören att alla får gå ut för bussen har gått sönder! aah... sen väntade vi en timma på att en ny buss skulle komma. Så kom in till stan 09.42 >.< två timmar senare! tur var trodde faktiskt lärarna på mig :P Sen fick jag mycket beröm för mitt bråkprov jag gjort, lärarn sa han blev riktigt förvånad! för jag suger verkligen på bråktal men hade gjort nästan alla rätt! ska ba rätta till ngra fel sen blir den godkänd :) iiih!! Sen hade vi film.. i några timmar. Men jag och anna drog ner till stan & käkade lite på donken & då träffar jag på mamma som precis vart på arbetsförmedlingen :) anna drog hem typ efteråt och jag & mamma gick till h&m, skulle köpa en billig foudation för 50 kr, men mamma var hur snäll som helst och köpte en bättre åt mig, tack mamma! sen såg jag en luten rosa typ glittrig fast mönsterfärgad sminkväska :P de va rea på den så då köpte jag den istället, för as jobbigt och ha en stor fet sminkväska med som om man ska iväg över en natt eller så, så nu har jag en liten och bra sminkväska i handväskan :D

Senare idag blir jag barnvakt, mamma&syrran ska gå på bio Alice i underlandet.. JAG VILL OCKSÅ! velat se den helatiden och det har fån inte dom :P så jag vet inte riktigt vad jag och Love ska hitta på, får vell leka med henne:P

Foundationen som jag köpte, eller rättare sagt, mamma ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0