Vill inte! :(

Ingen bra morgon ;'/ Halsen är ännu värre än igår kväll, & jag tror det bara kommer bli värre och värre. Vaknade även utav att Camilla knackade på dörren, så mamma gick upp & då sa båda två att dom hade ont i halsen och kände av lite hosta! åh gud, jag hatar att vara sjuk , finns inget värre! Sen har jag mensväääärk! Tog ju ut min pstav pga alla hormoner, och att all acne skulle försvinna för fick ju det pga den men inget har försvunnit än.. så använder någon special salva i duschen som e felles :P (felle, mamma sa att det var OK att jag lånade den ;) ) Denna dagen kommer fån nog inte bli bra, grått väder, sjuk, & bara vänta och vänta...





Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0