APLÅNGA INLÄGG :p

Hej! Ka ju säga att kvällen igår inte blev så lyckad :P vi åker hem till Simones mamma & då upptäcker Simone att hon glömt sina nycklar så vi kommer inte in, sen ringer vi tony och han sa att han var barnvakt så inte säkert att han kunde komma osv. Men så ringde vi Simones pappa och bad han hämta oss och han badoss att börja gå sakta, men vi hann hela vägen hem nästan innan dom kom för dom hade åkt förbi oss ;P haha. Sen var jag typ bara där i 45 minuter och jag, Simone och Jill spelade anden i glaset själva :P anden var väldigt seg i början men sen gick det, det var lite läskigt. Speciellt när Simones pappa försökte skrämma oss ;) Och idag var jag i skolan, pratade endel med Anna. Skolan hade plaserat oss alla i klassen i olika grupper för vi skulle skapa bilder med tyg? det är en konstnär som är på skolan så.. men jag pallade inte så jag drog. Sen pratade jag med matteläraren och jag har då klarat av halva matteboken kan man säga, men ändå var han inte säker på om han kunde ge mig G till sommaren? Jag blev paff. Jag hoppas han skämtade med mig.. vafan om ja klarar alla proven är det vell klart? Ger han mig inte G är det synd ***. Sen efter klockan tolv på fredag ska jag och min lärare gå till min praktikplats och typ säga hej så dom vet vem jag är när jag börjar på måndag. Fast jag kommer typ komma hem vid 14.00 och emelie kommer hem till mig vid 08.00 på morgonen och så kommer jag hem så sent så stackarn måste vänta på mig =( Men det blir nog en bra fredag.. Hem till daniel och dricka lite ;) På lördag så är det planerat att jag, emelie & Simone åker till skövde och stannar över natten. Men blir tråkigt för emelie nästa vecka då när ja slutar så sent, vi måste lösa de på ngt sätt för du kan inte va själv hela dagarna.. suger pung. Sen är mamma världens snällaste för jag får lite pengar av henne i förtid på fredag =) inte för att dom kommer räcka någonstans men ändå.. Och imorses så messa tony stackarn att han blivit sjuk, jag hoppas du kryar på dig för om inte annat är jag din räddare i nöden!:) Och igår sa mikael att när han skulle åka hem med ett bussen åkte den helt fel väg (upp på en motorväg) och glömde stanna på flera ställen. Tror ni inte jag var med om samma sak idag? :P han körde upp på motorvägen och glömde stanna på flera ställen. han bara' faaaan inte idag igen' HAHA :P kunde inte sluta skratta xD Men vill ni veta en sak.. jag har sådan jävla ångest. Jag vill hinna göra allt och veta allt och när jag inte gör det så fuckar min hjärna upp sig. Jag måste börja andas, jag kan inte ha kontroll över allt vilket jag måste fatta någongång.. EN SAK I TAGET!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0