typ wow!

Enligt facebook ska jag dö år: 2010 datum: 23 månad: mars. Så altså på tisdag :D Kanske dör på min nya praktik i en eldvåda eller något :P haha nä.. men rätt sjukt :P

Jag längtar så mycket till helgen så det är sjukt :) & jag längtar tills imorgon med, då får jag träffa Mikael och han är ju iväg och tävlar idag så undrar hur det går för honom...
En sak jag behöver göra egentligen är att plugga.. matteläraren sa åt mig det :P men matteboken är i skolan så fail.. får ta med den hem på fredag och FÖRSÖKA plugga under veckan som kommer :P
Idag är det fan den sista dagen jag blir själv på över 1 ½ vecka, typ wow xD för imon ska ja till micke och på fredag kommer emelie & stannar i en vecka, hooho vad jag längtar :P


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0