trött som fan...

sov en stund innan. var så trött att när jag gick bort till kiosken & väl står i kassan kommer jag på att jag glömde mammas kort hemma, haha fail så fick gå tbx hem igen och sen dit igen >.< och så kom jag på att jag är ledig nästa vecka på måndag & tisdag. Antadligen hela veckan egentligen, för bosse har inte hittat något lämpligt jag kan tänka mig att praktisera på. Är jätte jobbigt, vill fån inte gå hemma hela nästa vecka.. Hade vart en annan sak om det vart lov eller ngt, för d går jag iaf inte hemma ensam om man säger så, men nu suger det att jag måste behöva vara hemma för jag inte har någon praktik... :( & vet ej vad jag ska göra i helgen. Ska köpa mitt fritidskort imon, vilket SUGER. Men nu ska jag värma en billys..

ps. om ni vill veta saknar jag ihjäl mig efter habibi :( ds.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0