Tjo!

Är redan hemma för bekky kom aldrig till skolan så följde aldrig med henne till vfors skolan :P fick pratat med bosse idag och han frågade IGEN om jag ville vara på ett slakteri. Säger bara suck, när ska han fatta att jag inte vill det? Vill inte jobba med döda djur. Och han sa att den ända jag kan praktisera på är typ förskolor, men jag vill inte? så tillslut blev han nog sur för då sa han att han ringer till en lunchrestaurang uppe vid bäcking skolan (vet ej vart det ligger) och frågar om jag får ha praktik där. åh, palla det! var från 08.00-15.00 varje dag..Men han skulle ringa på onsdag, och sen ringa till mig och säga om jag fick det eller ej. Isåfall ska vi göra besök, & då ska han följa med mig :P haha men aja, det är ju nästa vecka det på onsdag så är ett tag kvar :) nyfiken på hur det blir. Men nu är jag sjuuuuuukt trött & vill bara sova men de får jag inte :p ska duscha och sen vid fem ska jag hem till Mikael! puss

Kommentarer
Postat av: Philip & Linn

Viktoria är bäst =) (L)//Linn



Viktoria, du förtjänar bättre än Mikael. Be han fucka off, och skaffa dig en riktig man. Menmen..Bara du mår bra. //Philip.

2010-03-05 @ 22:16:27
Postat av: jag

Naw linn! :) saknar er :(



Philip: jaa du har ju dina åsikter ^^

2010-03-06 @ 13:03:03

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0