the day

HEMMA och helt slutkörd! trött som ett jävla svin :P Idag på praktiken var det nästan som detsamma som igår, bara att jag börjar fatta mer hur det fungerar :) vid 12.00 kommer det sjukt mycket folk och d ska dom servera så ja har inte ett piss att göra under en timma ungefär. Sen när det börjar bli ont om folk tar jag hand om disken, hur tråkigt som helst men tiden går ju. Sen runt halv två tar jag och min handledare och en som är anställd där lunch. Dom snackar typ om sina saker och jag känner ju inte dom så det blir lite pinsamt och bara sitta där tyst.. Den sista timman fick jag mossa potiatis typ i en sådan där maskin åt krisktian för på torsdag kväll skulle han servera för 120 pers, det ni :P På bussen hem var det sjukt mycket folk and i dont like it. Imon tänker jag ta med mig en svartthirt för vägrar se ut som ngn jesus från förr. Nu ligger jag i min varma säng och emelie läser, vi ska gå bort och köpa godis sen. Och så lyssnar jag på Loves gnäll för hon har kommit hem. Ikväll är det även desperate housewife och det börjar ju 21.00 och slutar 22.00 och jag hade helst vilja gå lägga mig vid 21.00 tiden.. aja, thats life! skriver senare om jag orkar :)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0