tell it to my haert =)

Hemma & mätt! När jag och emelie kom hem gjorde vi spagetti och köttbullar + en massa majs. Mamma blev inte så glad när hon vaknade för att vi inte hade lagat till dom andra.. men men så är det ibland! När vi var på sjöbo så skulle Emelie och hennes pappa till hans granne för han är tatuerare. Och vi både två trodde att han var en gubbe runt 40 årsålden och skit ful, men det visade sig vara rakmotsatsen ;) Han kanske kunde tatuera Emelie på fredag, beror på om han kan/hinner efter jobbet. Efter att hon lämnade skissen på tatueringen så frågade jag om han var en tatuerare, och han bara ' ne jag är på låtsas' haha fifån vad jag blev röd i ansiktet :P Jag blev sugen som fan men jag har svurit att inte tatuera hos mig hos en hemmatatuerare och för den delen skulle mamma döda mig :P Men iallafall, nu sitter jag i min säng och bara tar det LUGNT. Hela benen värker och fötterna, stackars! hoppas mina ben och fötter vänjer sig efter ett tag, för det här tar fan på kraftena. Har lite ångest för att jag knappt hinner blogga nu när Emelie är här, för jag förlårar många läsare bara för det :/ och jag hinner inte skriva allt jag vill.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0