surt!

Skulle sätta mig framför tven och kolla på DH, men det kom inget? bara jävla CSI och blev jävligt sur! det kommer ju alltid på tisdagar ju så vad är felet.. jaja, och ja jag fick pluggat innan och mamma hjälpte mig!:)  duktig känner jag mig. Fast idag har det blivit väldigt mycket data känner jag , inte okej men då blir det väldigt många inlägg så det hoppas jag ni gillar :D sen pratade brorsan med mig och sa att farmor ska opereras nästa vecka för tumör i magsäcken.. visste sen innan att hon haft cancer men aldrig riktigt tagit det på allvar, och jag hade bra kontakt med farmor när jag var mindre. Men inte nu dom senaste åren.. det var tex hon som tog med mig till finland för första gången! jag hoppas hela operationen går bra.. sen så tjatar våran farbror på oss att vi ska komma på middag snart, så det blev på söndag klockan 15.00 hemma hos honom! shit då kanske han lämnar oss ifred på facebook ett tag :P, sen ringde Nicole och ville jag skulle följa med till Vetlanda i Småland på torsdag bara övernatten för det var fest där som vanligt, och hon skulle bjuda mig på bussresan bara jag följer med.. är väldigt sugen att bara åka iväg och fest över en natt, men sen ska man kunna också! eftersom jag lovat mikael endel grejer så vill jag inte svika honom eller såra honom .. så jag vet inte hur jag ska göra.. baha måste jag jämt välja !!!!!! Och nej, jag följer inte med till skellefteå, jag vill helt enkelt inte, eftersom jag är så beroende av borås ;)

Nä nu blir det något annat än och sitta framför datan hoppas jag.. men som vad? dom flesta går vell och lägger sig här snart och jag har inget att göra.. M är inte så social på msn heller för han spelar :) tråkigttråkigt.. men blir sista inlägget för idag, vi hörs imon sötnosar!

Gjorde en header innan, men den blev ingen vidare, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0