suck för blogg.se

Åh, vad pinsamt. Asså min lilla stationära data har nog ngt fel eller ngt. För på den visar min "text" helt normalt, men när jag är på ngn annan data & kollar min blogg och texten är helt ihop klumpad! förstår om ni inte kunnat läsa, förlåt så mycket men det är blogg.se som är helt cp. vill byta bloggsida men vill ändå ha kvar själva min blogg! hm, säg till om det cpar mer är ni snälla.. om ni ens fattar vad jag menar ;P glömde säga att innan idag i skolan var stödcentrum för ungabrottsoffer i skolan, tyckte inte det var så kul att höra på, eller, jag hade inte ont av det men finns ju vissa som har det! vet att dom bara ville väl men ändå.. & innan somnade jag en rätt låång och sköön stund.. fyfan vad gött det var :) så nu sitter jag här och degar med mina nudlar (y) sen blir det att leta i tvätten efter kläder.

Puss

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0