sol ute!

Vet ni? BORT MED DET NEGATIVA OCH HIT MED DET POSITIVA! Annars kan man lika väl dö om man bara ser allt negativt.. vilket inte jag tänker göra mer!


För det första när jag vaknade imorses var det strålande sol, vilket gör mig på super humör! Så gick ut med bobo en sväng :) Alla är även hemma idag, felle stukade foten igår, love hostar så hon spyr & brorsan har huvudvärk :P bara jag som är frisk! studiedagar kan vell vara bra ibland ;) Snart ska jag göra mig något att äta, sen duscha! Sen har jag några alternativ att välja mellan.... Tar det alternativet jag tycker är värt mest energi på!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

VADÅ FELLE?! Ò.ó

2010-03-08 @ 21:39:40

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0