segt!

Fyfan vad jag är bakis idag.. helt sjukt egentligen för jag drack knappt något igår. Är vell den lilla spriten jag drack från alle och antadligen den äckliga drinken från krogen som ja drack lite utav :P jag och mamma har precis ätit en massa chips, urk! vi vill ha pizza, men blir lite svårt eftersom mamma har inget körkort så det blir nog inte så.. Sen kommer Love hem snart också, då blir det hejvilt i huset igen! och jag är fortfarande lika seg.. jag köpte ju 2 ansiktmasker i torsdags, den ena använde jag samma kväll och har fortfarande en kvar. Känns som om den skulle passa lägligt just nu! sen vill jag också sova bort mitt liv ;) en sak jag också stör mig på att det aldrig blev några bilder sen igår, tråkigt nog!


Bilden är verkligen något jag bjuder på! ;)




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0