Så jävla sjukt! Tack så mycket 4h!

Det här är nog det sjukaste jag varit med om.. Imorses får jag ett sms av Madde att hon hört att min praktik är avslutad. jag bara whaat? tog tag i bosse (läraren) och sa att jag måste snacka med honom, & då frågade jag om det stämde.. Och han bara : ja,  hon ringde innan & sa att hon ville avsluta din praktik för du har olämpliga kläder & att du inte visar något intresse och blivit väldigt slarvig med tiderna' trodde jag skulle smälla av och det gjorde jag med. Vadå olämpliga kläder? Hon vet ju inte ett SKIT! hon är aldrig där nere i stallet när vi är där. hon vet nada, och hon kan bli anmäld för att hon aldrig är med oss. Antadligen att jag har jeans på mig och dom andra mjukis. Men det är vell MITT problem om mina byxor blir sketna eller inte? Var det patetiska jag hört någonsin, & sen sa bosse att hon inte vågade säga detta själv så han sa det. Trodde verkligen inte detta, det  värsta är att Åsa inte sa detta till mig själv. om inte madde hade skickat sms hade jag nog inte fått reda på det lika snabbt. Har ni varit med om något sjukare eller? blir kickad för sin klädstil & att man inte visar ngt intresse.. Men jag vet vem det är som har tjallat allt till henne, fyfan tack så mycket din jävla f**ta hoppas du är glad nu!! du kunde inte övedrivet lite till?! Men jag gillade ändå inte folket där, eller bara vissa, dom andra kan dra åt HELVETE. Jävla sjuka jävlar. Så nu ska jag & bosse kolla efter en ny praktik plats åt mig, så kanske blir hemma nästa vecka. Känns inte alls kul, och as jobbigt att börja om från noll igen och börja komma in i allt och sådär. Men det löser sig, hoppas jag bara får en bättre praktik där jag är värd mer!!!! Men iaf, efter mitt lilla utrbott så fortsatte dagen som vanligt.. jag & anna drog ner till stan och kikade lite, köpte en svart rosett som man har i håret och ett par strumpr och strumpbyxor! det var dom pengarna :P hihi men ibland måste man unna sig! bara fritidskortet kvar nu d. Sen kom Madde ner till stan & jag gick och fikade med henne och kim på citycafe, ett tantställe men billigt och mysigt! Sen satt jag med freddie på bussen hem<3. Och nu sitter jag här. Lite senare ska jag ta kort på det jag köpte och lägga ut :) Skriver om en stund igen, måste ränsa tankarna.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0