rubrik?

Faan tiden springer ju bort idag :o har typ bara hunnit vakna och tagit mitt morgon kaffe :P sitter fortfarande i min stora tröja och inget mer, orkar liksom inte! håret åt alla håll och smink kvar sen igår  + en ny finne i facet , yeh me like it. not. Men jag orkar faktiskt ingenting idag, bara vara hemma och slappa.. borde så snacka med Nicole egentligen, men har ju inte hennes hem nummer och mina pengar på mobilen är slut. Och jag har ju alltid pengar på den, men jag funderar på att prioritera bort det denna månaden. Fast isåfall kommer jag inte klara mig.. är ingenting utan min mobil! sen vill jag även tillläga att killar är verkligen riktiga svin.. det handlar inte om kärlek eller något, utan hur dom kan ljuga för en så! tjejer kan ju vara likadana men inte i detta fallet..


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0