retard

Min hals är inte snäll mot mig... men jag är väldigt snäll mot den! Dricker varmt te & halstabletter. Fast.. den straffar mig nog för rökningen! =/ FUCK THAT. Bosse ringde fan inte idag och är sur över det.. Hoppas han ringer imon eller på fredag! Vill få reda på om dom ville ta emot mig eller inte. Suger getpung att vara hemma när alla andra är i skolan! Så otacksam är jag :P Undrar om jag ens kan sova inatt.. kommer säkert hålla mig vaken halva natten för halsen, och halstabletterna lär ju ta slut :( Jag borde dessutom vara mer social mot min familj som jag sällan är mot känner jag. Och sommar jobb måste jag ha, åh känner verkligen pressen!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0