rekord ;)

Hejsvejs! vad gör alla? :) jag har iaf vaknat typ nyss. eller, för 40 min sen. Sovit dåligt inatt som jag trott pga cp halsen. Det är bara värre idag & mina halstabletter är snart slut.. fast dom hjälper knappt något, men iaf lite! Såg nu imorses hur många besökera jag fått igår, har ju aldrig lagt upp min blogg på någon speciell sida så som bloggtoppen och liknande där alla kan klicka på min blogg. Innan hade jag typ bara 6 läsare om dagen, men igår var rekord! hade 44 st läsare :P det är rätt mycket för att vara min lilla meningslösa blogg :P om man jämför. Jaja, snart ska jag gå in i duschen.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0