problem! :(

Det var gott med godis! mumma. Pratade med mamma innan, har sådan jävla ångest över att fixa sommarjobb! har kollat typ överallt men finns inget? Vet inte hur jag ska göra. Mamma sa jag skulle sätta ut en annons om mig själv och att jag är intresserad av det mesta när det gäller sommarjobb. Får nog allt göra så! Förra året var det mycket enklare att få ett sommarjobb, nu finns det inte några ens! Hur ska jag kunna leva i sommar? får inga pengar alls. Och jag måste ju ha pengar till mitt körkort för jag fyller ju 18 i september. Och det tjatas en jävla massa om att alla håller på och tar körkort. Panik säger jag bara. Mamma skulle ju betala mitt körkort, men som det ser ut kan hon inte göra det och drf jag behöver sommarjobb så jag kan betala endel utav det. Varför måste jag växa upp så fort? >.< så det kommer typ faila totalt i sommar.. inget jobb= inga pengar= inget körkort än på ett tag. GAAH det kommer jag då fan inte klara av, gud! vad ska jag göra?

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0