problem finns det gott om =)

Nu är jag hemma! höll på och skriva ett inlägg när jag var hemma hos mikael, men han blev sur över att jag satt vid datan så stängde av den.. men iallafall, jag får inte tag på nicole! vet liksom ingenting :P skicka sms till henne att ringa mig hem för kan ej hennes hem nummer men hon ringer ju aldrig. Ska iallafall ta 14.15 bussen härifrån så är jag inne i stan 14.45 & så går skene bussen 15.25 och då är jag i skene 16.17. Kommer komma rätt sent för partyt drar igång skit tidigt. Men men så är det när bussarna gå så sällan! Vet inte ens vart i skene jag ska hoppa av? och drickan blir iaf fixad, fast jag har bara 200 kr och dom går till drickan och jag har 4 cigg.. lyckat, sen om ja kmr in på krogen så måste vi gå till ett ställe där det inte kostar pengar för jag har då inga.. får typ ångest för pengarna på mobilen är slut med, och om ja fyller på den har jag fucking 150 kr kvar på en hel månad :( faan det kostar att ha roligt EN kväll på en hel månad! jätte tråkigt egentligen för det är så mycket jag egentligen behöver.. men nu prioriiterar jag ju alkohol före kläder/smink och skit... jaja, livet e bra orättvisst! nu ska jag iaf in i duschen och sen välja vad jag ska ha på mig ikväll.. kommer inte bli ett lätt val! för man ska ju åka in till stan också mitt på dagen.. man kan ju inte se ut som värsta uppklädda saken då, tkr inte jag iaf :P aja, de löser sig nog. Blir inget mer bloggande idag,  puss!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0