ojoj!

Hade inte solen funnits, hade inte jag heller gjort det! så tack solen för att du kröp fram idag, som jag mest behövde ♥ försovde mig imorses, kommer inte ens ihåg att jag stängt av väckarklockan. Vaknade utav att mamma ropade på brorsan att nu skulle han gå upp, och då vaknade jag istället :P kom vid nio när jag börjar åtta, och jag skulle ju gjort matteprov första lektionen men jag gjorde halva matteprovet sen på svenskan för hann inte bli klar med det. Har sådan ångest över det, klarar jag inte nationella så klarar jag inte matten och nationella är skitsvårt. Fick med mig ett hem som är från några årsen och man måste klara HELA för att gå ett G ens.. men det kommer jag klara, det vet jag! sen har jag en engelska bok jag ska ha läst ut till på torsdag och skriva om den och sen prata om den i en liten grupp, den handlar om staty som tar över en pojkes liv, den e rätt crepy :P så idag blir det en massa plugg för jag sket i studiebesöket på folkhögskolan! sen var jag på donken med anna och sen gick jag till åhlens och köpte en grej, fast inte till mig men ni kan få reda på vad det är sen i helgen!


Mamma kom nyss och sa att Felicia ska åka till skellefteå på lördag och stanna i en vecka, hon frågade om jag vill följa med. Jag blev lite paff.. åka till andra sidan av sverige och stanna i en vecka, skulle inte det vara nice då eller? isåfall kan jag passa på att passa Malin som jag inte träffat nu på 2 år. Men vi skulle se närmare på det för isåfall åker vi på lördag vid 15.00 och är framme i skellefteå klockan 08.30 dagen EFTER, fattar ni eller.. blir en lång resa! Men hemresan blir jobbig och mamma ville ja mest skulle följa med för det för syrran är only 14 och på hemresan måste hon först åka till sundsvall som ligger i stockholm eller något? ochvänta där i 2 timmar tills klockan 0.00 på natten och sen åka till göteborg och sen borås, uuuh! livsfarligt för det finns ju hur mycket cp folk som helst här i sverige.. men blir inget borås isåfall på en helvecka? under mitt lov också.. men jag har inga pengar, och jag behöver komma ifrån den här lilla hålan till nästan längst upp i sverige.. aja skriver mer om det senare när jag vet besked :)!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0