öhj

Sitter hemma hos Mikael förtillfället! Vi har vart i stan & jag köpte ett busskort till Tommy, och mick godis som vanligt:P haha. Vet inte när jag kommer hem, antingen senare ikväll eller imorgon bitti på morgonen! Så dålig uppdatering tills dess.

Btw, ringde någon med dolt nummer innan och även på hemmtelfonen, och jag kunde inte komma på vem det var. Men så kom jag på, klart det var min lärare för han ringer alltid med dolt nummer! säger bara faan.. väntat så på att han ska ringa och så missar jag det, fan vad dum han är som inte ringer igen! -.- hoppas han ringer imon igen, vill veta om jag fick praktiken eller ej. Om inte annat lär jag ju få reda på det på måndag då det är skolvecka. aja, Puss&Kram

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0