Noll respekt !!

Varför får jag ALDRIG sova ut när jag har sovmorgon?? VARFÖR? Min famillj har något fucking jävla allvarligt fel! Jag har ett rum utan vägg för vi bor soppas trångt & dom visar faan ingen respekt när dom skriker på varann hela morgonen precis vid mitt rum. Eller har på tv på max eller dammsuger osv.. När mamma sov i stora rummet var det så viktigt att alla höll käften. Men nu då? FAN ingen som visar mig någon JÄVLA RESPEKT så därför måste man vakna med apsura humöret och en stor finne i ansiktet och 3 missade samtal & 4 sms -.-. MORR LÅT MIG VA NÄR JA SOVER!!

Iallafall.. jag har mensvärk och ont i halsen. Det var Simone som ringt, och hon var i stan nu. Jag vet inte riktigt hur vi ska göra, om hon kommer hem till mig sen eller om jag åker in till stan. Vi får se. Blir ingen skövde iaf :( det funkar inte med fritidskorten osv. cp! + att jag måste duscha för håret blir ju fett efter bara en natt..suck. Hur var eran morgon?

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0