mth..

Folk som snackar skit & sen inte vågar stå för det, vad är det egentligen? Ni som egentligen inte vet ett piss, varför öppna era käftar? Det utstrålar sådan avensjuka så det är skrattretande!

Ni förstår säkert ingentiing, men jag vill inte skriva om de här på bloggen direkt.
Jag är nu förtillfället barnvakt & har skit tråkigt, Love tjatar på mig helatiden.. Jag har dessutom blivit blek som ett lik, fast jag solade förra veckan. Har inte kunnat sola eller så, så nu är jag kritvit igen.. suck, jag vill inte vara hemma. Jag vill bort härifrån! NU! vill bara bort.. på riktigt, är så jävla trött på den här skiten nu & ingen förstår.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0